Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: JOS JOKU ON KAIVANNUT....
Hei!En tiedä vielä, mitä tehdään, perjantaina menen labraan ja maantaina sitten ensin lääkäri ja sitten Taxo....Luulen, että ongelmana minulla oli tuo Neulasta, eikä niinkään itse hoito. Minulle kirjoitettiin Pancodia, 500 mg, mutta en huomannut sen vaikuttavan mitään. En tiedä, otinko liian vähän tai liian myöhään, mutta Ibumax 600 mg tuntui auttavan. Tosin voi olla, että kivut olisivat jo muutenkin siinä vaiheessa vähentyneet. Minulle sanoi lääkäri, että Burana ei yleensä auta, ja siksi ei suositella, mutta en tiedä. Pitää kysyä nyt sitäkin sitten. Kirjoitin paperille, mitä minulla oli eri päivinä, ja näin jälkeenpäin tuntuu, että ei niitä tosi kovia kipuja kovin montaa päivää ollut, mutta se tuntui kestävän ikuisuuden....Pahinta on ehkä se, kun ei tiedä, kuinka kauan niitä pitää kestää...jos joku sanoisi, että ne loppuu kolmen päivän päästä, niin olisi helpompi, kun se, että vain odottaa ja odottaa....
t. Ellinoora
- JOS JOKU ON KAIVANNUT....ellinoora
- Re: JOS JOKU ON KAIVANNUT....Karhutar
- Re: JOS JOKU ON KAIVANNUT....ellinoora
- Re: JOS JOKU ON KAIVANNUT....Karhutar