Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Toinen CEF takanapäin
Hei kaikille lukijoille ja kirjoittajille!Eilen oli toinen CEF tiputus. Ensimmäisestä selvisin kovin vähäisin oirein, ei pahoinvointia. Kiitos hyvien pahoinvointi estolääkkeiden.
Viikon kuluttua tiputuksesta tuli ainoastaan suu niin kipeäksi, ettei oikein pystynyt nielemään ja syömään mitään.
Kielen päältä puuttui osittain pinta.
Imeskelin Bebanthen imeskelytabletteja ja suu ehti tulla kuntoon ennen eilistä sytostaattia.
Hiuksia rupesi lähtemään pari päivää sitten runsaasti, vaikka käytin kylmähattua ja noudatin siihen liittyviä muita ohjeita.
Eilisen tiputuksen jälkeen ovat jalat raskaat ja voimattomat,
muuten selvisin suht. koht. hyvin. Pahoinvointia ei ole vielä tullut,
jatkan samoilla pahoinvointi lääkkeillä.
Eilen sattui sairaalassa mukava yllätys.
Tapasin siellä "kohtalosisaren", johon olin "tutustunut" täällä palstoilla. Olin lukenut,että hänelläkin oli lääkäri samana päivänä,samassa sairaalassa, kun minulla sytostaattihoito, kelloajasta ym. ei ollut mitään tietoa.
Sattuma johdatti meidät odottamaan viereisille tuoleille, ja puheliaina pohjoiskarjalaisina ihmisinä juttelimme, siinä selvisi, että olimme "vanhoja tuttuja."
Oli hauska tutustua häneen, koska lukiessaan näitä kirjoituksia miettii, että minkälainen ihminen joku kirjoittaja mahtaa olla, minkä näköinen ym. Harmi,kun juttuaika jäi suhteellisen lyhyeksi.
Seuraava sytostaattini on 03.01.14. Minulle tarjottiin uudenvuodenaattoa, mutta ajattelin viettää sen kotona ja kilistää vaikka kuohuviinilasillisen mieheni kanssa, tämän huonojen kokemusten vuoden päätteeksi!
Hyvää itsenäisyyspäivää teille kaikille, myös eilen tapaamalleni syöpä ystävälle. Sytytämme kaikki kynttilät tahollamme ja jäämme odottamaan seuraavaa ja parempaa itsenäisyyspäivää!
Terv. Manti
- Toinen CEF takanapäinmanti
- Re: Toinen CEF takanapäinSantruzka
- Re: Toinen CEF takanapäinSantruzka
- Re: Toinen CEF takanapäinSyksy2013