Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Sydämen jumputus

Tutulta kuulostaa tuo sydämen jyskytys, melkenpä yötäpäivää, varsinkin kortisonien aikana ! Itsellä 3 Taxotereä takana, neljäs tulossa ensi viikolla. Kahtena ekana kertana makuaisti vääristyi ja suussa maistui ekan viikon kissan pissa, mutta viimeisen syton jälkeen sitä ei jostain syystä tullut. Itse pohdin, voisiko syynä olla se, että maltoin vähän keskittyneemmin imeskellä niitä jääpsloja kun en koko ajan puhunut vierustoverin kanssa - mene ja tiedä :D.
Luulen, ettei tuota pahaa makua saa varsinaisesti pois suusta, mutta ehkä joku sokeriton pikku pastilli (sellaisia ihan pikku pillerin kokoisia) tuo hetken helpostuksen...Jäätelö on myös hyvä, mutta harmillisen lihottava, minkä takia olen yrittänyt rajoittaa sen syömistä. Paljon tsemppiä sinulle hoitoihin - kohtahan ne ovat sinulta jo ohi !
Pallu | 8.7.2012 klo 11:59:34