Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Markkeriarvot
Rintasyöpäni leikattiin marraskuussa 2011. Tuli sytot ja säteet. Olen ollut jatkuvasti tiuhissa kontrolleissa. Ensin vaihdettiin lääke. Sitten tuli bakteeriperäinen ruusu leikatun puolen käteen. Olin nyt juuri CT-kuvauksissa, josta ei löytynyt mitään syöpään viittaavaa. Muuta vaivaa ja kulumaa kylläkin. Onkologini sanoi, että tiheät seurannat johtuvat sen merkkiarvon korkeudesta. Se on ollut jo heinäkuusta koholla. Hän sanoi, ettei sen tarvitse merkitä mitään huolestuttavaa, mutta kuitenkin seurataan. Toinen syy, miksi hän pitää minua tiuhassa seurannasssa onkologian polille,on sukurasitus. Vanhempani ovat kuolleet syöpään. Meitä on neljä lasta, joista kolmella on syöpä. Nuorin veli kuoli maksaan levinneeseen suolistosyöpään viime joulukuussa. Syöpä on julma kaveri.- Markkeriarvotpainava
- Re: Markkeriarvotvesimies63
- Re: MarkkeriarvotJoutsenlaulu
- Re: MarkkeriarvotMinnalla
- Re: MarkkeriarvotTättärä