Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kokemuksia Letrozole Sandozista?
Heips!Minä olen syönyt ko.lääkettä tai vastaavaa kohta kaksi vuotta.
Ei mitään kovin ihmeellisiä sivuoireita ole tullut. Vähän nivelet kankeampia paikallaan olon jälkeen. Hikoilua ei ole, mutta ikänikin on yli 60v. Luulen, että estrogeenitaso oli jo matalalla ennenkuin aloin tätä syömään. Alkuvaiheessa oli enemmän sivuoireita, mutta ne varmaan osaltaan johtui sytostaattien vaikutuksesta vielä pitkään elimistössä.
Silloin autostakin nousu oli tosi kankeaa.
Nukun tosi hyvin 7-8 tuntia yössä. Venyttelen hyvin paljon ja olen huomannut sen tekevän hyvää. Sitten syön aina silloin tällöin magnesiumia, kun jaloissa oli sellaista kipua niinkuin luista vetäisi suonta.
Jos näinkin hyvin menee tuo viisi vuotta niin hyvä.
Pitää vielä mainita että en ole enää työelämässä ja en tiedä olisinko sitten väsyneempi.
Niin niistä limakalvoista. Ne on kuivat, käytän silloin tällöin Vagifem puikkoja vaikka siitä ollaan montaa mieltä kun niissä on sitä estrogeenia vähän. Ceridal-öljy sopii moneen paikkaan.
Tällä hetkellä olen suht tyytyväinen elämääni kaiken koetun jälkeen.
Olemme yksilöitä kaikki ja oireetkin ovat vähän erilaisia.
- Re: Kokemuksia Letrozole Sandozista?Tulevaisuus?