Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Toinen taxo takana

Moi! Ei kortisoonista mitään masennusta tule.Päin vastoin.Aivan uskomaton energia.Minä olin kuin duracellpupu.Painelin kuin heikkopää jokasuuntaan.Mutta kauheen nälän tunteen ne ainakin mulle tekivät.Vedin varmaan 4 lämmintä ateriaa päivässä, välipalat päälle ja mökkireissulla perhe vitsili että poiketaan Abc:lle kun äidin vatsa murisee.Tuntui ettei mikään safka riittänyt.Sit vajaa viikko Taxon jälkeen alkoi tasaantua.Kaikki ruoka kuitenkin maittoi.Olisit nähnyt mun aamupalan, sillä olis pärjännyt jo isompikin mies viikon.Älä nyt mieti niitä tulevaisuusjuttuja.Menet hoitoihin ajallaa ja teet kuten neuvotaan.Muun ajan otat rennosti, huilaat ja lepäilet ja koitat elää normaalia elämää.Kyllä tää tästä.Hyvää kesää sinulle ja jos hiukset lähtee kuten yleensä tapana on, niin ajattele positiivisesti.Kuumalla kelillä on kiva olla pulipäänä, yöt saa nukuttua ilman niskaan liimautuvia hiuksia, shampoota ja hoitoainetta et juurikaan tarvii.Muista laittaa vuoden päästä mulle viesti ja kertoa että totta joka sana! Hyvää kessä!
niin pieni | 8.7.2011 klo 21:03:27