Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kartoitus.
Heippa,eipä kestä, hyvä jos jotain voi jossain asiassa auttaa eteenpäin. Mulla silloin ekalla kierroksella oli kainalo 12/17 eli ei kauheen hyvä ja näinhän tässä sitten kävi, tosin olin jotenkin saanut itseni vakuuttuneeksi että korkeasta uusimisriskistä huolimatta en näin pian joutuisi uudestaan hoitoihin.
Olen nyt saanut kolme kertaa Taxotere + Zometa (luustolääke), ekalla kerralla oli aika rankat sivuoireet, seuraavilla kerroilla lievemmät. Ensi viikolla otetaan TT ja katsotaan hoitovaste, jos ok saan vielä 6 kertaa lisää - kyllä jännittää. Toivon niin, että saisin näillä lääkkeillä vastetta vielä pitkään jotta jäisi sitten sitä arsenaalia vielä varastoon.
Kesästä olen onneksi pystynyt nauttimaan vaikka kesäkuu menikin jossain usvassa, ikää on 35 ja lapset 3v ja 5v, joten paljon on vielä elämää elettävänä!
Särö
- Kartoitus.mek
- Re: Kartoitus.Niisku34
- Re: Kartoitus.särö
- Re: Kartoitus.ladybird
- Re: Kartoitus.särö
- Re: Kartoitus.ladybird
- Re: Kartoitus.hipura
- Re: Kartoitus.Cherry