Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Syto aivot - ajattelu, muisti ja keskittymiskyky hukassa?

Minulla oli töissä sytohoitojen aikaan menossa iso kehittämisprojekti, johon kuului mm. kursseja atk-ohjelmista. Osalllistuin töihin normaalisti, mutta juuri mitään muistikuvia projektista ei ole jäänyt. Kaikki käydyt atk-kurssit olivat hukkaan heitettyä aikaa. Keskittymiskyky ja muisti olivat totaalisesti kadoksissa. Töissä kävinkin vain sen vuoksi, että pysyisin henkisesti kiinni elämässä. Onneksi pomoni oli fiksu ihminen ja antoi minun tehdä ihan niin kuin halusin. Joko olla sairauslomalla tai töissä. Käytännössä oli poissa töistä 2-3 päivää sytohoitojen jälkeen, mutta kaiken muun ajan töissä.
Edelleenkin minulla on muistihäiriöitä ja keskittymiskyvyn häiriöitä, vaikka hoidoista on jo yli 4 vuotta. Lieneekö Tamofenin aiheuttamaa, sillä ikä ei vielä pitäisi vaikuttaa (44 v).
Sone | 13.6.2007 klo 18:59:59