Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Tamofeen hoidot
Puutun tähän keskusteluun tulevana Tamofenin syöjänä. Myös minä luin tuon samaisen Arimidex-tutkimuksen ja ehdin jo onkologilta kysyä, josko pääsisin suoraan tuota syömään. Arimidex on aromataasin estäjä ja sitä voi käyttää vain, jos on ylittänyt vaihdevuodet, munasarjoissa ei saa olla toimintaa. Onkologi lupailikin minulle hormonipitoisuuden mittauksia.Arimidex kiinnostaisi sekä paremman ennusteen vuoksi että Tamofenin aiheuttaman veritulppariskin vuoksi. Nyt olen kuitenkin miettinyt asiaa uudelleen ja ajatellut, että ensin kokeilisin Tamofenia. Tuskin se tulppariski suurempi on sen kanssa kuin aikanaan e-pillereiden. Aromataasin estäjät kun voivat nostaa kolesterolia, aiheuttaa osteoporoosia ym. - ei niin mukava lääke sekään.
Jos kaikki menisi hyvin, niin viiden vuoden Tamofenin jälkeen voisi yrittää viiden vuoden Arimidexia; olisi tavallaan sitten tuplasuoja. Näin olen päässäni järkeillyt, tiedä häntä onko miten viisasta.
Itselläni olisi haave päästä loppuvuodesta matkalle, missä lento kestää noin 10 tuntia. Sen takia Tamofen jännittää.
Jännä tuo vaihdevuosijuttu. Minulla tuli kamalia kuumia aaltoja kolmannen doketakselin jälkeen. Nyt saatuani eka cefin kuumia aaltoja ei tule juuri lainkaan, vaan nukun yhtäjaksoisesti. Ilmeisesti omat estrogeenit vain jylläävät edelleen. Kuukautisia minulla ei kohdunpoiston vuoksi ole ollut vuosiin.
- Tamofeen hoidotmanti
- Re: Tamofeen hoidotSantruzka
- Re: Tamofeen hoidotmanti
- Re: Tamofeen hoidotMaat
- Re: Tamofeen hoidottissitön
- Re: Tamofeen hoidotmanti
- Re: Tamofeen hoidotkukkamaaria
- Sama suomeksiMaat