Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Proteesi, silikooni ja rinnan rakennus

Huh huh! Lueksin tässä rinta asiaa ja kuinka se korvataan kun syöpäleikkaus sen vei. Itselläni ei ole sen kummempia kaipauksia kuin että aikoinaan (siitä meinaa itku tulla ja itse asiassa silitin ja jätin itkien sille jäähyväiset ennen leikkausta) sekin antoi maitoa minun 4:lle pojalleni. Ja onhan se ollut ilo miehellenikin.

Höpsö kait olen mutta muutaman kerran olen jopa tuntenut kuinka nänniä kutittaa ja kun meinaan raapia niin huomaan ettei sitä enää ole. Olen jo vanha mutta kuitenkin nainen. En erityisemmin perusta noista liiveissä pidettävistä proteeseista.

Haluaisin uudet rinnat. Silikoonista kait ne niitä laittaa. Olen jopa ajatellut kuinka olen hyvän näköinen kun olen laihtunut ja minulla on pystyssä olevat rinnat. Ajattelin vielä että hoidoista riippuen voisin asujanikin valikoida itselle sopivaksi tai kysyä neuvoa. Jotta tulee upea minä.

Toisaalta mitä ihmeen väliä sillä on onko toista rintaa. Jos miehenikin on sen hyväksynyt. Se vain niin selvästi näkyy kaikkien vaatteiden kanssa. Jos ois vain kuolemaan saakka "toispuoleinen". Sinnehän ne arkkuun jääpi silikonit ja huoneisiin testamentattavaksi jotkut proteesit.

Mitä minä teen? Mitä itse tekisit tai olet tehnyt?

Mimi
mimi57 | 9.9.2009 klo 13:50:16