Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Mitä tapahtuu plastiikkakirurgin luona ensikäynnillä?

Hei,

Tarkoitat varmaan rintasyövän jälkeistä korjausleikkausta. Olin tässä merkityksessä siellä plastikkakirurgin ensikäynnillä noin pari vuotta sitten.

Kirurgi vain haluaa todeta sinut leikkauskelposeksi, yleisskunto ym.
Sitten kirurgi tutkii ja miettii yhdessä sinun kanssasi kehoasi. Mikä olisi paras leikkausmenetelmä. Tram, ld-kieleke. Riippuu kehon rakenteesta ja missä ylimääräinen rasva sijaitsee. Riittääkö alavatsastasi otettavaksi tram-kieleke kudossiirteeksi rintaan... Vai olisiko parasta, että tulee silikonia ld-kudossiirteellä. Kaikkea tällaista siellä mietittiin alustavasti. Kirurgi kirjoitti alustavasti yhteisesti sovitut asiat lähetteeseen. Sitten vähän myöhemmin tuli kutsu varsinaiseen leikkaukseen.

Leikkaava lääkäri tutkii ja neuvottelee sitten kanssasi nämä asiat lopullisesti uudelleen. Minulla taisi mennä muutama kuukausi eennenkuin tuli se leikkaus.

Olen iloinen, että pääset tuohon vaiheeseen. Minulla onnistui se iso Tram-leikkaus erittäin hyvin. Tatuointi tehtii pari viikkoa sitten.
anuliisa | 19.10.2009 klo 20:03:28