Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: carboplatin+taxol

Sain viime keväänä/kesänä carboplatin+taxol hoidot 6 kertaa.
Hiukset lähti toisen ja kolmannen hoidon jälkeen ja ripset sun muut 5 hoidon jälkeen
Pahoinvointi pysyi kurissa pahoinvointilääkkeellä. Öllö olo oli muutaman päivän hoidon jälkeen, mutta en oksentanut. Teki mieli syödä kylmää ja esim. suolakurkkuja. Minulla jouduttiin antamaan kortisoinia vähemmän koska se vaikutti sokeriarvoihini eikä silti ollut hirveää pahoinvointia.
Jalkasäryt olivat minulla kovat yhden päivän toisena tai kolmantena päivänä hoidosta. Ei oikein voinut olla paikallaan eikä liikkua eikä vahvat särkylääkkeet auttaneet. Sitä kesti onneksi vain sen yhden iltäpäivän ja illan. sain muuten sairaalasta myös vatsansuojalääkettä hoitajalta.
Veriarvot pysyivät melko normaaleina. Hb laski leikkauksessa 89 ja sen nouseminen kesti alussa olevasta veritankkauksesta huolimatta. Söin kaikkea rautapitoista ja käytin terveyskaupasta saatavaa Krauftersaftia tai mikä sen nimi nyt olikaan lääkärin luvalla hoitojen välillä.
Eka viikon olin väsynyt ja sitten kunto nousi hiljalleen seuraavaan hoitoon. Olo oli kuin flunssan jälkeen.
Silloin ajattelin että hoidot menivät minulla hyvin. Olin sairauslomalla ja nautin kesästä. Nyt kun olen katsonut kuvia niin huomaan olleeni väsynyt.
Tällä hetkellä on kaikki hyvin. Hiukset ovat jo normaalit lyhyet hiukset, taipuisat ja ruskeiksi värjätyt.
Tsemppiä hoitoihin ja nauti kesästä.
meikku | 10.6.2008 klo 20:13:57