Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: kevät saapui
Minä muistan elävästi kuinka viime syksynä, stytostaattihoitojen aikaan, katselin joutsenauroja, jotka muuttivat pois, ajattelin silloin kevättä, ja sitä, että kun joutsenet taas palaavat, on minulla hoidot ohi. Nyt elämä on palautumassa normaaliksi, sädehoidotkin päättyivät kaksi viikkoa sitten ja hoidetun alueen iho on hyvin parantunut. Nyt tuntuu siltä, että yksi ovi elämässä sulkeutuu ja uuden kevään myötä,uusi ovi avautuu. Reissu oli rankka, myönnän sen, elämä on hauras asia, jokaista päivää arvostaa nyt erilailla kuin ennen. Hartain toive on tietenkin se, että syöpä ei ikinä uusisi, ettei toista kertaa tarvitsisi kokea samaa reissua, mutta tulevaisuudesta ei voi tietää, joten nyt nautin tästä hetkestä ja tästä ihanasta aurinkoisesta päivästä.Kiitän kaikkia kanssasisaria tuesta, jota tältä palstalta olen saanut, kaikkea hyvää kaikille palstan käyttäjille, tsemppiä teille, joilla hoidot ovat juuri alkaneet, aika kuluu loppuviimein todella nopeasti.
Siunausta ja terveyttä kaikille!
terv. Sinikka
- kevät saapuikultsikki
- Re: kevät saapuiJanna61
- Re: kevät saapuiSini-likka
- Re: kevät saapuituike
- Re: kevät saapuiHelena1961
- Re: kevät saapuicalla