Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: koska tukka lähtee ja muut oireet?
Tässä omia kokemuksiani: Taxotere (doketakseli, tehty muuten marjakuusesta) ei ole aiheuttanut pahoja oireita - tänään kävin 3. tiputuksessa - lähinnä makuaistin muutos viikoksi, vähän väsymystä ja lihaksiin maitohapot. Tukka alkoi harventua pari vk hoidon alkamisesta. Olin hankkinut peruukin jo ennen sitä (suosittelen, koska on ikävää lähteä sitä hankkimaan sitten kun on ne huonovointisuuspäivät).Vedin pään kaljuksi ja siitä lähtien olen käyttänyt sitä, eikä kukaan ole huomannut eroa omiin hiuksiini ennen kuin olen paljastanut kauniiden hiusteni salaisuuden ! Nyt on sentin sänki päässä.
Yhteenvetona voin sanoa, että vain eka viikko hoidon jälkeen on ollut vähän kurja juuri syystä että nälkä on, mutta kaikki maistuu ruosteelta. Kaksi seuraavaa viikkoa olen elänyt ihan normaalia elämää. Ja kortisoniakin näköjään siedän kerta kerralta paremmin. Myös yöunet ovat kohentuneet, ja veriarvotkin ovat pysyneet hyvinä. Kroppa näköjään tottuu tähän myrkytykseen :).
Tsemppiä sinulle ja kaikille muille vertaisille !
- Re: koska tukka lähtee ja muut oireet?-Päivä kerrallaan-
- Re: koska tukka lähtee ja muut oireet?-Päivä kerrallaan-
- Re: koska tukka lähtee ja muut oireet?Sini-likka
- Re: koska tukka lähtee ja muut oireet?Pallu