Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Lämmön nousu jatkui eilen
Onneksi lämpö ei noussut yli 37,5. Jaloissa oli koko päivän samanlainen kolotus, kun on ollut, kun kuume on noussut yli 38. Nukuin ainakin neljät eri, noin parin tunnin päikkärit päivän aikana. Illalla menin, mulle nyt saikulla olevaan normaaliaikaan nukkumaan, mutta apuvälinein. Otin yhden Panadolin ja Tenoxin ja nukuin yhtä lyhyttä heräämistä lukuunottamatta peräti 5.30 saakka.Nyt aamulla lämpö ei ollut kuin 36,9, toivottavasti ei enää kipua ylöspäin. Mutta kurkku tuntuu vähän kipeältä. Terkkari, johon joudun tarvittaessa hakeutumaan, on monen kilometrin takana ja bussejakin menee jos kerran tunnissa. Ei kyllä yhtään kiinnosta lähteä sinne kaikkien räkänokkien sekaan, jos kurkkukipu äityy pahemmaksi.
Mä oon ollu aika vähä kipeänä enkä oikein tiedä systeemejä. Soitan työajan alettua töihin, et voisinko käyttää työterveyshuoltoa, yksi toimipiste on reilun 5 min kävelymatkan päässä.
Onneksi edes kahvi maittoi, en pystynyt syömään kuin yhden paahtiksen, ruisleipäpala ei saanut ollenkaan kannatusta.
- Lämmön nousua ympiikup
- Re: Lämmön nousu jatkui eilenpiikup