Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kuulumisia
Moi!Mullakin vasemman rinnan poisto ja kainalon tyhjennys takana, leikattu kaksi viikkoa sitten. Mulla dreeni oli vain kaksi päivää, kotiuduin sairaalasta ilman sitä. Nyt olen toki joutunut käymään neljä kertaa punktoittamassa nestettä leikkausalueelta. Onneksi täysin kivuton toimenpide ja helpottaa kiristyksiä. Viikonlopun aikana mulla alkoi tulla turvotusta vasempaan käteen. Jumppaliikkeitä olen koittanut tehdä ahkerasti, välillä hammasta purren, kun koko käden sisäsyrjää kiristelee ihan kamalasti, mutta jumppa ja venyttelyt auttavat. Olen jo jaksanut lenkkeillä ja puuhastella kotona. Mutta huilaustauot päivän aikana ja käden kohoasennot on tarpeen. Meillä on kolme lasta, jotka pitävät arkea yllä ja ajatuksia muualla kuin sairaudessa koko aikaa. Lopullisten tulosten kuuleminen jännittää jo ja hoitojen alkaminen.
Tsemppiä toipumiseen! Ja voimia kaikille "kanssa sisarille".
- Kuulumisiaansu60
- Re: KuulumisiaSini-likka
- Re: Kuulumisianiin pieni
- Re: Kuulumisiateppana
- Re: Kuulumisiajou11
- Re: Kuulumisiaansu60
- Re: Kuulumisiataistelu-62
- Re: Kuulumisiaansu60
- Re: KuulumisiaAnskuli