Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: keikahtaako elämäni kerralla ?

Huomenta Riha,

Juuri noita asioita tässä mietin kaiken sisäisen etukäteispelon(mikä taitaa kuitenkin pysyä ihan hallinnassa) ja epävarmuuden keskellä. Tuo sinun leikkauskokemuksesi... Tramin jälkeen sain sen ihanan pyykkilautavatsan, mutta nahka on tavallaan niin kireä ja pinkeä, että ihmettelen miten sitä kohtaa voi enää leikata. Iloitsen vyötäröstäni, siis se kireys ei haittaa minua mitenkään.
Entä kun olet saman ikäinen kuin minä, Tuliko sinulle lisää joitain post-menopaussi-oireita leikkauksesi jälkeen? Syön Arimidexia, joista tulee vähän sivuoireita, joista en kuitenkaa välitä tippaakaan. Iloitsen vain senkin edestä, että elämä on ollut pitkään hyvää ja "tervettä". Pelkään esim. miten lähtee toipumaan sisukseni, jos munasarjat ym poistetaan alakautta. Pieniä leikkauskomlikaatioita olen kokenut molemmpien isojen leikkausten yhteydessä. Niin ja mahdollinen pahanlaatuisuus, josta sytöhoidot annetaan, pelkään eniten. Sytöhoito vuosia sitten oli valtavan pitkällinen ja rankka kokemus. Näitä asioita halusin tässä kirjoitella. Kirjoituksesi kuitenkin KANNUSTI minua suuresti.
anuliisa | 20.9.2009 klo 10:20:57