Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Hermostuttaa, jännittää

Hei kaikki ! Olen lukenut paljon kirjoituksianne, mutta varsin vähän osallistunut viime aikoina. Minulla on diagnoosin mukaan paikallinen rintasyövän mestastasointi rintalastassa. Olen saanut hoitona 8 Taxoa, 25 kertaa säteet ja vielä 5 kertaa boostersädetyksen. Vointi alkaa olla todella hyvä, lihakset eivät enää mene helposti maitohapoille tukkaakin on alkanut ilmestyä,, joskin käytän vielä peruukkia. Samoin kulmakarvat ja ripset ovat alkaneet kasvaa. Tunto on hiipinyt takaisin sormiin ja jalkateriin. Kynnet ovat vielä kärsineet ja iho on edelleen todella kuiva, mutta näiden kanssa pärjää. Olen nyt ollut verikokeissa ja TT:ssä ja tämän viikon lopulla on lääkäri. Mieliala on ailahteleva, jännittynyt, hermostunut. Mitenkähän saisin korvienväliahdistuksen hallintaan ? Neuvoja, ohjeita, vinkkejä toivoen, ja kaikille teille lämpimiä ajatuksia llähettäen

Päiväranta
Päiväranta | 1.12.2008 klo 19:08:20