Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

4 pv.n krapula ekasta CEF,istä ! ! ! !

Heippa venekansa.
Tuntuupa tuo CEF olevan aika "kehveliä" , sain siitä vuosituhannen krapulan .Enpähän muista koska olen ollut viimeksi " siinä kunnossa" , ehkä joskus nuorena ja hurjana . Olen tietoisesti välttänyt liiallista ( yli 2 lasillista) alkoholin juomista ,koska tiedän että pääni ei kestä .Taitaa mulla olla muutenkin huono-pää , olen aina kärsinyt matkapahoinvoinnista , merisairaudesta , enkä ikinä voi mennä karuselliin tai johonkin ,missä pää menee pyörälle .Joten osasin kyllä odottaa että " huonosti" voi käydä .
Olin siis keskiviikkona ekassa CEF,issä , yritin lääkitä , mutta en ehkä osannut tarpeeksi , koska illalla oli aika tukala olo ,yritin mennä nukkumaan , mut ei onnistunut kuin istuma asennossa , koska tuntui mahassa kiertävän ja niinpä YRJÖ tuli sitten yöllä käymään . Se kuitenkin helpotti ja sen jälkeen lääkitsinkin itseäni kunnolla.Tosin se yö oli nais-muistiini tosi karmea ja kahtena seuraavana päivänä olo oli sitten surkean krapulainen.Nepä menikin maatessa ja lääkitessä , mut eipä Yrjö enää tullut. Vielä eilenkin olin tosi väsynyt ,mut ihmeesti olo alkoi iltaa kohti jo vähän helpottua , nyt tänään on tunne että, elämä voittaa kaikesta huolimatta . Joten eiköhän tämäkin tästä ........
Kroppa on kummallisen "tahmean jäykkä" ,kun olen maannut niin paljon , enkä oo ollu kuin pienillä kävelylenkeillä. Salille tai hydrobiciin en oo päässy viikkoon , mut jos olo on huomenna vielä parempi kuin tänään , taidanpa mennä Pilatekseen , aloitan taas varovasti ja seuraan kroppani ääntä. Loppuviikostahan menee ne veriarvot taas niin mataliksi , ettei taaskaan jaksa ( eikä saakaan) mihinkään mennä .
On tää aika vuoristorataa .! ! ! !
Miten te muut olette lääkinneet itseänne CEF,in jälkeen??? Pitääks heti vetää täydet satsit ?? Taidanpa ens kerralla aloittaa jo ennen kotimatkaa , vaikkei vielä mitään oireita ollutkaan.

Toivottavasti uudet (valitettavan monta)tähän matkaan mukaan joutuneet , eivät nyt pelästyneet kertomustani .Mut nää kokemukset on niin yksilöllisiä , toiset pääsee vähällä , toisilla taas oireet ovat voimakkaampia. Ei auta , kaikki on kestettävä , että tää syöpäpirulainen nitistetään .
Positiivisella mielellä eteenpäin ,ajattelen et enää 2 jäljellä , JESS.
liikkeelle | 18.11.2007 klo 17:14:17