Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Rannalla
En millään meinaa uskoa,että rannalle on noustu soutumatkalta! Eilen oli viimeinen syto ja lääkärin vastaanotto. Tähän viimeiseen (vasta) tiputukseen sain Temestaa pari tablettia ja kyllä on auttanut olotilaa!! Aiemmin en ole voinut edes haistaa ruokaa ensimmäisinä päivinä tiputuksen jälkeen, mutta tänään olen jo syönyt kahdesti, ja ei ole yhtään huono olo! Saas nyt nähdä , kuinka käy huomisen ja ylihuomisen, vai onnistuisikohan tämä viimeinen kerta menemään parhaiten?? Säteitä minulle ei ole tulossa, mutta Tamofenit alkaa 3 viikon päästä. Iso kiitos teille kakille, joilta olen parhaimman avun saanut tältä palstalta diagnoosistani lähtien. Kaikki te, jotka olette vielä soutumatkalla, niin uskokaa tai älkää ranta tulee vastaan, vaikkei välillä uskoisikaan. Nyt vain täytyisi oppia alkaa elämään uutta elämää 50-vuotiaana. Meinaankin sairasloman jatkoksi jäädä vuorotteluvapaalle vuodeksi. Olkoon se vaikka tukan kasvatusvuosi.- RannallaSitähän se oli
- Re: RannallaKristitty Lilja
- Re: Rannallaael
- Re: Rannallaarpakuutio
- Re: Rannallahiutale