Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Pitäiskö olla huolestunut?

Olen 23-vuotias nuori nainen ja nyt kohta viikon ajan molemmat rinnat olleet tosi kipeinä ja nännit punottaa ja näyttäis aivan kuin niissä olis joku ihottuman/tulehduksen tapainen. Kainalot ovat olleet myös hellinä ja muutenkin lihakset niskasta käsiin jne. Olen tämän viikon sairastanut flunssaa ja pientä yskää. Noh, en kuitenkaan ole löytänyt ainakaan omasta mielestä mitään patteja rinnoissa ja ensi viikolla kuitenkin luultavasti olis menkat tuloillaan. Niin mietin nyt sitten, että johtuuko rintojen ja kainaloiden kipeytyminen nuihin menkkoihin/flunssaan liittyen, kun kuitenkaan aikaisemmin ei ole ollut oman muistini mukaan kipeinä ennen menkkoja?! Ja nyt kuitenkin tuossa hetki sitten alkoi oikeaa rintaa muutaman sekunnin ajan pistämään päältä ja sivulta, meni kuitenkin ohi hetken päästä. Äiti on sairastanut rintasyöpää. Mietin kuitenkin, että kun olen näin nuori niin voiko se olla syöpää..pitäisikö siis hankkiutua lääkäriin?! Ai niin ja toiseen rintaan on ilmestynyt tuossa viime viikon aikana, finnin näköinen näppylä, muttei ole sitä valkoista päätä siinä kuitenkaan ja vähän aristaa?
YoungGirl | 12.4.2010 klo 11:49:51