Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: proteesi koko 14!

Tervehdys, Helga!
Minä sain uuden proteesin helposti ottamalla yhteyttä henkilöön, joka niistä vastaa. Hän sanoi, että yleensä 2 vuoden välein saa uuden, mutta jos proteesi on epäsopiva, saa nopeamminkin. Tässä käytänössä on varmasti eroja eri sairaanhoitopiireissä.
Hienoa kun olet laihtunut. Minusta ei ole nyt ollut laihduttajaksi.Olen koko aikuisikäni laihduttanut ja tässä ollaan. Syön terveellisesti mutta liikun liian vähän. Olen puhunut painostani lääkäreille ja he ovat rohkaisseet unohtamaan asian tässä välissä. On parempi etten stressaa painon takia nyt, kun on muutakin stressiä. Tosin kun liikapaino on nykyaikana niin tuomittavaa, on vaikea olla stressaamatta kun peilistä katsoo ymmyrkäinen nainen.
Miedän jokaisen pitää löytää asiat joista nautimme. Siksi olen lähdössä tanssikursseille. Olen viime vuosina havainnut napatanssi- ja bailatinotunneilla, että tanssi on mun juttu. Nyt aion valloittaa lavat. (Toivottavasti sieltä löytyy tanssittajia meikäläiselle.)

Ihanaa kesää kaikille!
Bis-bis
bis-bis | 19.6.2009 klo 13:02:50