Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Onks kellään tietoo???

Heip,

kyllä mä myrkkyni sain, eikä neutrofiilejä edes tarkastettu. Katoin lapusta, että oli hiukka pudotettu annosta. Kysyin siitä, niin vastaus oli, että pudotettiin että saadaan aikataulussa hoidot vietyä läpi.

Vähän kyllä ihmettelin ettei otettu verikoetta, mutta ilmeisesti se lääkäri piti perjantain arvoa jo vanhentuneena ja sanoi että niukin naukin sekin riittää hoidon antamiseen.

Tällä kertaa en ottanut etukäteen mitään rauhoittavaa, enkä pahoinvointilääkettä. Väliin meinasi psyykkinen pahoinvointi iskeä, kun yksin makoilin monta tuntia hoitohuoneessa ja katselin kun tippalukko pulputti..

Mulla laitettiin edelleen samaan käteen kanyyli, joka kerta on pisto onnistunut ekalla yrittämällä ja suonet vetäneet hyvin. Vielä kerran kun kestäisi nuo suonet, mulla ne eivät ole oikeastaan vielä edes kipeytyneet, tänään vähän kirvelteli kun litratolkulla taas meni nestettä. 3,5 kg tuli taas painoa sairaalassa ja naama on turvoksissa. Otin jo yhden primperanin, kun on vähän etova olo. Pitäis kait koittaa lepäillä ja syödä vähän. Sairaalassa meni aamuyhdeksästä puoli kolmeen.

Nyt vaan kärvistellään taas, juhannus taitaa mennä vähän pilalle, kai tää etominen taas viikon kestää. Mut eipähän o enää kuin yks tiputus edessä. Toivottavasti ei nyt tuu mitään infektioita ja ne neutrofiilit oli oikeesti viikonlopun aikana noussu..

Näkö pätkii taas ihan kivasti.. Eli otanpa lepoasennon. Poika on mummulassa ja mies lähti illaksi töihin, saan huilia ihan rauhassa :)
kevätmieli | 18.6.2007 klo 16:28:13