Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Viimehetken kysymys...
No niin... meikäläinen sitten palasi lomilta. Kiersin kolme viikkoa asuntoautolla kolmen poikani kanssa USA:ta tavaten mm. vanhimman poikani USAlaisia sukulaisia. Matka oli rahan arvoinen. Tärkeimpänä antina vanhin poikani sai nimittäin vahvistettua omat yhteytensä Amerikan juuriinsa (isä USA:lainen). Kukkaroa kirpaisi tosi pahasti, mutta maksan tyytyväisenä maksan matkaa vielä seuravan vuoden, koska kyllä kokemus selvästi oli pojalleni erittäin tärkeä.Suomeen paluu oli karu kokemus. Hyppäsin Helsingistä junaan ja mies tuli hakemaan minua juna-asemalta. Kaksi kilometriä ennen kotiovea hiekkatiellä oli löysää hiekkaa ja auto lähti yllättäen heittelemään ja vauhtia oli sen verran, että auto pyörähti joitakin kertoja ympäri metsässä ja jäi kyljelleen makaamaan. Avasimme turvavyöt, joissa roikuimme ja kömmimme molemmat rikkinäisestä ikkunasta ulos. Ambulanssi ja poliisi saatiin pikaisesti paikalle. Minä ja mieheni molemmat jouduimme minulle jo tuttuun Jyväskylän keskussairaalaan yön ajaksi molemmat. Shokin ja lievän aivotärähdyksen oireita meillä oli + mustelmia ja muutama pieni haava, mutta selvisimme siis kaiken kaikkiaan lähes säikähdyksellä. Autosta oli kaikki ikkunat hajalla, seka keula että perä romuna ja osa moottorin osista oli lentänyt ulos autosta. Autossa oli vain osakasko, koska ostimme sen käytettynä kuukausi sitten, eli nyt sitten tuli tästä matkan päälle aikamoinen lisälasku (=6000 euroa). No, silti olo on ollut ennen kaikkea onnellinen... miten ihmeessä selvisimme siitä peltikasasta ilman suurempia vammoja? Jälkioireina vähän päätäni särkee + pientä kolotusta riittää paikassa jos toisessa.
Huomenna alkaa minulla sitten CEF:it. Vielä yksi kysymys on jäänyt vaivaamaan mieltä. Huomenna pitäisi hankkia jostain puuvillahansikkaat, jotka ilmeisesti pistetään näitten jäähanskojen sisään. Mistäköhän sellaisia saa? Onko kenelläkään mitään viimehetken vinkkejä solumyrkkyhoitoon valmistautumiseen?
Mukavaa kesän jatkoa kaikille!
- Viimehetken kysymys...Ksantippa
- Re: Viimehetken kysymys...kevätmieli
- Re: Viimehetken kysymys...santeri
- Re: Viimehetken kysymys...Ksantippa
- Re: Viimehetken kysymys...Ksantippa