Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Selviytyminen...
Minäkin täältä ilmoittaudun samat myrkyt saaneisiin. Olin mukana ihan tutkimuksen alussa nro 33.Elämäni on nykyään hyvää ja rikasta. Olen vaihtanut työtehtäviä, koska ed työnantajani ei ymmärtänyt etten kertakaikkiaan pysty tekemään sellaista mitä minulta vaadittiin. (nostelua, kantamista jne) Nyt olen tyytyväinen elämääni. Syön Arimidexiä ja nivel ja lihasvaivoja on, mutten tiedä johtuuko lääkkeestä vai nivelrikostani. Väliäkö tuolla!
Syöpä on osa elämääni, mutta positiivisessa mielessä, sillä olen mukana Rintasyöpäyhdistyksen toiminnassa ja se on minulle ihan sydämmen asia. On mukava saada olla avuksi vertaisilleen, tukea ja järjestää kaikkea mukavaa, että vie ajatuksia pois peloista yms. Kokemuksia olen päässyt sen myötä vaihtamaan myös ulkomaisten kohtalotoveriemme kanssa. Voi, meitä on niiiiin paljon.
Olenkin ajatellut, että rintasyöpä toi elämääni paljon hyvääkin ja monia, monia uusia ystäviä.
- Selviytyminen...Lumikide
- Re: Selviytyminen...kukkamaaria
- Re: Selviytyminen...Lumikide
- Re: Selviytyminen...Saana
- Re: Selviytyminen...Millis
- Re: Selviytyminen...Saana
- Re: Selviytyminen...tasse