Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Tram-leikkaus

Hei sinä leikkausta odottava. Itse pääsin leikkaukseen 2.5 vuotta rinnan poiston jälkeen. Tiesin suunnilleen ajankohdan, mutta itse ilmoitus leikkauksesta tuli aika pienellä varoitusajalla. Olisikohan ollut kolme viikkoa. Toisaalta hyvä, että ei tarvinnut kovin kauaa jännittää. Minut leikattiin myös Rovaniemellä, ja olen erittäin tyytyväinen nykyiseen tilanteeseen. Leikkaus tehtiin 12.2.13, ja olen edelleen sairaslomalla. Olen toipunut hyvin. Pelkäsin leikkausta todella paljon, koska olen tietenkin lukenut siitä paljon netistä. Monella on ikäviäkin kokemuksia. Minun kohdallani leikkaus meni hyvin, ja pääsin viikon kuluttua sairaalasta kotiin. Minusta tärkeää on, että asennoituu leikkaukseen oikein. Se on suuri leikkaus, mutta pelätä ei tarvitse, ja tulokset ovat hyviä. Kipuun saa lääkettä, siitä ei tarvi kärsiä. Lopullinen tulos muotoutuu hissukseen, mutta olen ollut ensimmäisestä päivästä lähtien todella onnellinen, että minulla on jälleen normaali rintavako, ja proteesinkäyttö on historiaa. Leikkauksen jälkeen minulla oli niin hyvä olo, että ei pitkään aikaan. Siis henkisesti. Ihanaa kun voidaan eheyttää jälleen kaiken jälkeen, eikä tarvitse miettiä asiaa koko aikaa. Onnea sinulle, olen varma että kaikki menee hyvin ja tulet olemaan tyytyväinen.
tupsukka | 24.3.2013 klo 02:17:07