Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kontrolli uutisia

No nyt sitten tänään lääkäri soitti tt-kuvista kahden piinallisen viikon jälkeen. Mulla oli nimittäin viime maanantaina jo aika lääkärille, mutta tt-kuvia ei oltukaan vielä saneltu koneelle! Eli sain sillon vaan verikokeiden tulokset, jotka onneksi ok. Ja siis tänään lääkäri soitti ja kuvat ok myös! Ihanaa:) kyllä taas onnen kyyneleet tuli silmään....ne mun maksamuutokset mua eniten rassaa, mutta lääkäri sanoi, että jos olisivat etäpesäkkeitä, olisivat kasvaneet, kun viime kuvista yli puoli vuotta. Eli kaipa ne sitten on hemangioomia. Jess!
Eli jälleen kerran nämä fyysiset oiret kontrollien alla olivat sitten varmaan psykosomaattisia...on se ihmisen elimistö kummallinen.
Täytyy tähän vielä laittaa yks tosi outo juttu; viime syksynä kun mulla oli hoidot ja paha olo ja ahdistus, oltiin tytön kanssa shoppailemassa ja ostin sen yllytyksestä trikoo+tunika-setin, jota sitten käytin silloin paljon, se kun tuntui hyvältä sädehoidon polttamalla takamuksella....Tuossa pari viikkoa sitten löysin asun kaapista, en siis ollu käyttäny sitä syksyn jälkeen ja laitoin nyt päälle. Ja aika uskomatonta, mä tunsin aivan fyysisesti sen pahan olon ja ahdistuksen joka mulla oli silloin! Miten ihmisen mieli toimiikin noin uskomattomalla tavalla?!
Hyvää vointia kaikille ja hyviä kontrolliuutisia satakoon kaikille:) Halauksia!
cry | 1.9.2008 klo 13:54:43