Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Pyörryttää ja huimaa...

Hmpfh... mä yhden kerran soitin oirepolille, kun olin flunssassa, pikkuisen kuumetta ja kurkku tosi kipeä. No, poikkesin työterveydessä hakemassa saikkua ja labroja otettiin tilanteesta johtuen myös. Sit kun soitin niistä arvoista oirepolille (olivat ihan vinksin vonksin, eikä tth ymmärrettävästi ottanut siinä tilanteessa oikein kantaa), hoitajan sävy oli sellainen, että tää nyt on ihan normaalia tässä tilanteessa, hyvinkin tyly itse asiassa. Ja mä päätin, että hitto vie en soita enkä lähde mihinkään ennen kuin pää kainalossa. Niin että sitten mä hoipperoin mataline paineineni kotona ihan keskenäni ja yritin olla pyörtymättä.

Eli en todellakaan jatkossakaan kovin herkästi sinne soita. Sama kun ekan leikkauksen jälkeen olin mielettömissä tuskissa sen hermoon osuvan dreenin takia, ja soitin osastolle, niin ei kyllä myötätuntoa tahi apuja herunut, todettiin vaan, että dreeniä täytyy pitää niin kauan, että eritys on alle 30ml, kiitos ja hei. Ja mä olin niin kipeä, että itkua väänsin puhelimessa, mikä on paljon jo se. Ja mä kun venytin sitä soittamistakin kolme päivää, kun ajattelin, että kai tän sit vaan kuuluu olla näin kipeä. Menin sit seuraavana päivänä täällä aluesairaalan päivystykseen, kun olin niin kipeä, etten liikkeelle meinannut päästä.

Että näin.
Katjusmaaret | 30.6.2012 klo 20:44:19