Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Vaginan sädehoito

Hei!
Olisin kysynyt, että miksi sinulta on poistettu kohtu ja munasarjat ja miksi saat vielä sädehoitoa?
Itseltäni leikattiin kaikki pois kohdunkaulansyövän takia ja sain ennen leikkausta neljä kertaa sisäisesti sädetystä ja leikkauksen jälkeen ulkoisesti sädetystä ja sisäisesti sytöstaattia.
Minulla oli myös paikallinen syöpä ja ei metastaaseja.
Sitten sain ajan seksiterapeutille ja hän neuvoi ostamaan liukastegeeliä, sekä sauvan, joita sitten käytin joka päivä hoitojen aikana ja näin minun emätin on pysynyt ihan entisellään, eikä ole tullut kuroutumia, eikä tunnottomuutta.
Tosin käytän myös tyrniöljykapseleita, sillä ne on tarkoitettu limakalvoille ja nyt kun kävin viimmeksi kontrollissa, niin lääkärini ihmetteli limakalvojen hyvää kuntoa ja sanoi etten edes tarvi emätinipuikkojakaan. En tosin voi käyttää mitään estrogeenihoitojakaan, kun syöpäni oli sitä tyyppiä.
Hoitojen aikana en syönyt näitä tyrniöljykapseleita, mutta aloitin heti niiden jälkeen. Se on upea tuote ja on ainoa joka on voittanut myös testit ja niitä minulle suositteli silmälääkärini.
Geelin ja sauvan tilasin postin kautta(Elämän Suola) nimisestä seksiliikkeestä, kun en hoitojen aikana jaksanut paljoa liikkua.
Kaikki tämä on minulla toiminut oikeen hyvin.
Toivottavasti tästä oli sinulle jotain hyötyä. Terveisin Syöppis!
syöppis | 17.9.2007 klo 14:53:11