Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kuulumisia..

Hei !!

Kyllä sen olen huomannut jos vähänkin laistaa niinkuin itse olen ikävä kyllä tehnyt niin käsi on kuin "potkupallo". Töissä käsi joutuu välillä aikamoiseen rasitukseen. Käsivarren turvotus minua ei niin sinänsä haittaa mutta kädenselkämys sormien yläpuolella on se pahin kohta välillä. Kuinka "rajua" liikuntaa olet uskaltanut antaa kädelle ?? Kun monesti varoitetaan että ei saa rasittaa liikaa joka myös saattaa aiheuttaa turvotusta. Kai se selviää vaan kokeilemalla mikä on liikaa ja mikä liian vähän.Hihaa olen pitänyt mutta täällä suositellaan että yöllä hiha ja hanska otetaan pois. Uskaltaisinkohan minä kokeilla että pitäisin myös vähän pitemän aikaa.Taitaa viisasta kysyä lääkäriltä. Minullahan on välillä tullut tuohon ruusu, lääkäri toinen sanoo että vyöruusu ja toinen ruusu.Ollut viruslääke ja toisella kertaa antibiootti.Näppylöitä ei ole ollut kuin ensimmäisellä kerralla muuten on iho ollut vaan punakka ja ärtyneen näköinen. Viimesikin kun tuli flunssan oireet ei tullut flunssaa mutta käsipä tuli sitten kipeäksi.Minun täytyy kanssa pyytää lähete lymfaan ja ihan kokeilla. Mukavaa kesää sinulle ja kaikkea hyvää.

Memmu
Memmu66 | 23.6.2013 klo 22:08:08