Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Tissit

Hei,

Tuohon liiviasiaan en osaa valitettavasti auttaa, kun edustan sitä toista ääripäätä eli A-kuppia ja isoa ympärysmittaa. Omat "ongelmansa" tämäkin kuppikoko aiheuttaa tosin näin toispuoleisena. Minäkään en saa proteesiliivejä myyvistä kaupoista itselleni sopivia liivejä, kaikenlaisia viritelmiä olen kehitellyt ;-).

Tuosta korjausleikkauksen ajankohdasta haluaisin kuulla lisää. Itse olen myös her+ (ja hormooni positiivinen) ja leikkaus (rinnan poisto ja kainalon tyhjennys)oli lokakuussa -07. Minulle syöpiksen lääkäri lupaili, että voisi päästä korjausleikkaukseen vielä tämän vuoden puolella. Onkohan korjausleikkauksen ajankohdassa eroja sairaanhoitopiireittäin (minua hoidetaan HUSissa) vai olikohan lääkäriltäni unohtunut, että olen her+? Jälkimmäinen täysin mahdollista, koska kaikenlaista "sählinkiä" olen kokenut.
Sesam | 27.3.2008 klo 11:29:18