Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: T-solulymfooma

Sairastin itse noin kaksi vuotta takaperin t-solulymfooman,(enteropaattinen) erittäin harvinaista laatua olevan. Hoitona sytot ja korkea-annoshoito sekä kantasoluhoito. Itsellä hoidot kestivät kaikenkaikkiaan puoli vuotta. Liikkeelle lähdettiin huonoilla ennusteilla, mutta nuoren ikäni (26) vuoksi lähdettiin liikkeille mahdollisimman suurilla sytoannoksilla. Vointini vaihteli suuresti puolen vuoden aikana, mutta kaikesta huolimatta jaksoin hymyillä kaljunakin ja sain voimaa pahimpina hetkinä rakkaasta miehestäni, sekä pienestä vauvastamme. Viimeiset kaksi kuukautta hoidoista olivat pahimmat, kantasoluhoito vei totaalisesti voimat, eikä elimistö meinannut ruveta toimimaan hoitojen jälkeen. Kuitenkin koko hoitojen ajan olin ihmeellisen luottavaisin mielin uskoen ja luottaen lääkäriini ja parantumiseeni. Sytostaateilla saatiin pienennettyä suurentuneet imusolmukkeet ja kantasoluhoidolla saatiin kaikki pienimmätkin syöpähiukkaset katoamaan. Toivottavasti ikuisiksi ajoiksi. Tänä päivänä elämme normaalia nuoren perheen arkea, ihmisenä olen muuttunut huomattavasti, arvot ovat menneet täysin uusiksi ja elämä on ihanaa:)
miska | 24.10.2009 klo 22:42:21