Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Huomenna ceffiin

Terveisiä TAYSista!! Tiputus meni ihan putkeen, eli ei ongelmia. Neulastaa mulle ei nyt määrätty; Neutrofiilit oli 1,4 ja Leukkarit 3,5. Siitä huolimatta ei piikkiä. Katsotaan miten tää menee ilman ja tarvittaessa sit seuraaviin. Saikulla olen tän viikon ja soitan sit maanantaina TAYSiin jos tuntuu yhtäänkään siltä, etten jaksa töihin.

Väliin mielenkiintoinen painohuomio (siis mulla on tää kevyt painoneuroosi...) aamupainon ja tiputuksenjälkeisen painon ero melkein +3kg, että kyllä sinne jonkunverran kamaa vaan lastattiin! Lääkärille totesin, että pahinta kaikessa on tää painonnousu, kaiken muun kestän kyllä. Piti mua ehkä hulluna, mutta aivan sama.

Aattelin tässä kiikuttaa hevoseni talveksi tuohon lähelle täysihoitotalliin, lähtevät varmaan tällä tai ens viikolla. Jää sit tallityöt pois. Ja kun kevättalvella pitäis tuo proteesikin vaihtaa, niin en mä edes pystyis niitä tekemään.

Emendiä määrättiin (ja paikalisesta apteekista saan sen vasta huomenna) kortisonia myös huomenna ja ke aamulla 5tbl. Hoitaja tosin oli sitä mieltä, että jos otan Emendin, niin kortisonien kanssa voi sitten pelata voinnin ja harkinnan mukaan. Toivottavasti ei tarvitse ottaa.

Mutta näillä mennään kohti huomista!
Katjusmaaret | 31.10.2011 klo 15:58:04