Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Uimisesta sytojen aikaan
Minun maalaisjärjellä minä olisin kieltänyt itseltäni uimisen, varsinkin, kun leukkarit vain 1,7 ja neutrofiilit vaivaiset 0,05. Ja noist haavajutuistakin oisin samaa mieltä kuin Kevätmielikin. Olinkin ihan hämilläni puhelimessa kun se tippa-hoitaja vaan sanoi, että uimaan vaan, ihan niinkuin ennekin. No eipä tällä säällä minua uiminen houkuttelele. Juhannuksena lähinnä kun ystävien mökille päästään saunomaan ja uimaan, niin ajattelin, et jos uskaltaisi. Siinä vaiheessa minulla pitäisi kyllä olla (ainakin viimeksi oli tosi hyvin palautuneet) taas leukkarit ja neutrofiilitkin kunnossa, minulla tiputus heti ma aamuna juhannuksen jälkeen. Ens viikolla on TT-kuva ma ja sitten siihen liittyvä lekurin tapaaminen to, joten kirjoitampa ylös ja kysäsen tähän uimiseen myös lekurin mielipidettä.MeriTuuli
- Uimisesta sytojen aikaanMeriTuuli
- Re: Uimisesta sytojen aikaankevätmieli
- Re: Uimisesta sytojen aikaanMeriTuuli