Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: pahantuulinen

Ihanaa riivattu, särmää nimimerkkiä myöten. Mulla on jotenkin tasaisempi vaihe. Sain viime torstaina tietää, että kokopoisto helmikuulla. Jokin etappi on taas saavutettu.
Tuossa sytojen aikana ei todella paljoo tapahtunut. Koko elämä oli sängyssä jo pissahätä pelotti. Vessamatka tuntui tuskaselle. Mä jo säälin kavereitani ja toisaalta suututti. Mun kuulumiset oli kolotus niskassa, vihlonta reisiluussa, silmien kivuminen, limakalvojen palaminen......kaikki mitä mulle tapahtu, oli ikävää ja tapahtumapaikkana sänky. Läheiset ovat olleet koko ajan kovilla, mutta nyt oon kait sen verran toipunut, että jaksan kiukutella. Mä välillä oikein puhkun ja puhisen kiukkua, ja sitten itken. Kuten alussa kirjoitin, on juuri nyt tasaisempi olo ollut torstaista asti. Liekö johtuu siitä, että oli pe tipassa ja siis kanssasisarten joukossa. Oli tosi hyvää juttuseuraa...terkut vaan Anneli.
Hyvä meitä samaa rataa mennä. Me ollaan kovia taisteleen :-)
Minnalla | 27.1.2014 klo 19:23:35