Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Maksaongelmia sytojen kanssa?
Nimimerkki Kristitty Lilja kyselit onko ollut maksaongelmia sytostaattien kanssa. Mulla oli niin, että jouduttiin pitämään kaksi kertaa viiden viikon tauko ennen kuin arvot laski tarpeeksi.Alkuperäinen suunnitelma oli saada kahta eri lääkeainetta, mutta sain sitten kolmea, koska maksa ei kestänyt alkuperäissuunitelmia. Jos ei olisi välillä pidetty pitkiä taukoja ja vaihdettu niin olisi kuulemma tullut pysyviä maksavaurioita.Ikävää tuo lääkärien vaihtuminen.Mä olin tutkimuspotilas ja sen myötä mulla oli aina tuttu lääkäri, koska tutkimuspotilaita ei kuka tahansa voinut ottaa. Olen kuitenkin sitä mieltä, että aina kannattaa vaatia samaa lääkäriä ja perustella tietty miksi haluaa saman lääkärin joka kerta. Vaatii itseltä aktiivisuutta vaikkei aina jaksaiskaan pitää puoliaan. Ole rohkeasti yhteydessä hoitohenkilöstöön mikäli vain jokin asia askarruttaa kyse on Sinun hyvinvoinnistasi. Jaksamista Sinulle :)
- Maksaongelmia sytojen kanssa?Kristitty Lilja
- Re: Maksaongelmia sytojen kanssa?mummotauti
- Re: Maksaongelmia sytojen kanssa?Kristitty Lilja
- Re: Maksaongelmia sytojen kanssa?Kristitty Lilja