Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Voimahalauksia siskoille rakkaille!
Hei Meri-tuuli...sekä kaikki uudet ja vanhat "kohtalotoverit":)Minulla myös oli juuri leikkauksen "vuosipäivä" ja sen johdosta ajattelin taas palata linjoille kun näin kirjoituksesi.
Muistan itse kuinka lohduttavaa oli lukea positiivisia "selviytymistarinoita"aivan sairastumisen alussa,niistä sai uskoa tulevaisuuteen kaiken epätoivon keskellä.
Eli siis kuljin kanssasi suunnilleen saman matkan maaliskuusta syksyyn sillä erotuksella että sädehoitoa en saanut koska kainaloni oli puhdas ja kasvain pieni...tosin erittäin agressivinen:(....No nyt kaikki tällä hetkellä hyvin..vuositarkastus takana ja terveen paperit!!Enempää en voisi toivoa!
Syksy oli kyllä jokseenkin rankin vaihe koko prosessissa.Hoitoputkesta päästyä jotenkin tippui tyhjän päälle ja pelot vähän niinku pääsi liikakin valloillen....jatkuvaa lonkkakipua ja lääkäreissä juoksua aivan paniikin partaalle,ja lopulta oirepolin kautta tutkimuksiin joissa ei ONNEKSI mitään löytynyt.
Paljon on vuoteen mahtunut mutta näin taaksepäin katsottuna se meni yllättävän nopeasti.Kiitän vielä kaikkia mukana kulkeneita..
Yllättävän vaikeaa on ollut sopeutuminen ns.normaaliin arkeen kaiken jälkeen,mutta epätoivolle en ole antanut valtaa vaan olen mennyt eteenpäin välillä ihan "sisulla"
Kaiken kaikkiaan elämä hymyilee:)..joskus enemmän,joskus taas vähemmän mutta mikä tärkeintä:SE JATKUU!!!!!Olen niin kiitollinen jokaisesta päivästä jonka saan viettää rakkaitteni kanssa,huomisesta kun kukaan ei tiedä eikä kannata murehtia etukäteen.
Voimia kaikille matkan alussa oleville ja jo "rantautuneille"
kohtalotovereille:)T.Pikkumyy
- Voimahalauksia siskoille rakkaille!MeriTuuli
- Re: Voimahalauksia siskoille rakkaille!pikkumyy-41