Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Onko kenelläkään posiiivisia kokemuksia Femar -lääkkeestä?

Vielä painoasiaa...Minulta putosi paino sytojen - tai oikeastaan niiden sivuvaikutusten ansiosta n. 10 kiloa kesän aikana.
Oli tulehduksia/sairaalassaoloa, aftainen suu ja kurkku estivät syömisen ja ennenkaikkea makuaisti sekaisin eikä muutenkaan ollut yhtään ruokahalua. Sain ponnistella yhden paahtoleipäsiivun syömiseksi (ei oikein enää uskoisi). Miten voikaan kaivata ruoan maistumista ja ruokahalua!
Sitten söinkin kkorkojen kanssa "menetetyt kalorit". Olisinpa ollut viisaampi.

Huvitti, kun töissä erittäin hoikka työkaveri kehui minun laihtuneen ja näyttävän hyvältä! Siis kun olin syöpähoidoissa ja kävin töissä liina päässä (peruukki oli todella hankala minusta). No, hyväähän hän vain tarkoitti.

Viime kontrollissa dosentti pyysi vielä jaksamaan kesään asti. Kyllähän mä nyt sen jakson Femareita syön, kun on yli 6 vuotta mennyt jo. Tuli oikeastaan ensimmäisen kerran mieleen, että mitäs sitten?
Jos olen riskiryhmää, uusiiko syöpä heti. Mutta eipä sitä kannata surra, nyt ainakin tietää paljon enemmän asioista.

Hyvää isänpäivää kaikille äideillekin, itse olen ollut sekä isä että äiti.

kukkamaaria | 14.11.2010 klo 14:54:19