Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

sädehoito ja hiukset

Hei Ulriika!

Sain sädehoitoa 25 kertaa 2010. (rinta poistettu). Kertoisin kuinka minun hiukset kasvoivat. Sain viimeisen sädehoitoannoksen helmikuun viieisenä päivänä, minullakaan ei ollut silloin hiuksia.
Mutta sitten maalisuulla homasin että on tosiaan tulossa paksua hiusta hiusjuuresta, tosi paksua mutta harmaata.
Värjäsin hiukseni jo huhtikuussa jotta voisin kotona olla ilman peruukia ja sitten vielä toisen kerran toukokuun lopulla, silloin 1.7,2010 jätin peruukin pois. (oli paksu mutta lyhyt tukka)
Nyt alkuvuonna 2013 minulla on jo pitkät /ei koskaan aikaisemmin ollut näin pitkiä hiuksia. (ulottuvat lapaluun alapuolelle)

Hiukset ovat muuttuneet tapipuisaksi, paksuiksi ja tummiksi, joten voin nyt pitää pitkää tukkaa. (ennen en voinut pitää koska hiukseni olivat ohuet, piikki suorat ja aina piti ottaa permanentti)
Nyt olen päässyt siitäkin eroon että en tarvitse enää permanettia ja
hiukset kasvaa tosi nopeasti.

Odota vain kyllä kevät tuo sinullekkin hiuksen ja tulet varmasti viettämään onnellista kevättä kun huomaat että hiuksesi kasvavat.

Terveisin Anna
Vaasa | 10.2.2013 klo 09:57:48