Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Onko Kokemusta Femar-lääkkeen käytöstä

Hei Maiju.minulla on ollut femar nyt noin neljä kuukautta.kyselit lääkkeen sopivuudesta.minulle se on sopinut jotenkuten.sivuvaikutuksia tässä lääkkeessä on niin kuin monessa muussakin lääkkeessä esim,hiusten lähtöä -ja nivelkipuja.sairastuin rintasyöpään v.2001.kokopoisto ja kaikki mahdolliset hoidot,sekä viisi vuotta tamofeniä ja nyt toiset viisi vuotta femaria.lääke on toiminut mielestäni hyvin.minä keskeytin sairaslomani silloin leikkauksen jälkeen koska tunsin itseni työkykyiseksi,vaikka sairaslomaa oli jäljellä kuukausi niin kuin sinullakin.puhuin työterveyslääkärin kanssa asiasta ja hän katkaisi sairaslomani.en tarvinnut ilmoittaa kelaan,mutta lääkärini ilmoitti asiasta työnantajalleni.toivon että sait vähän apua tästä ja jaksamista sairautesi kanssa.iloista joulun odotusta terv mummi51.
mummi 51 | 27.11.2007 klo 19:09:56