Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kontrolli!!!!
Hei Syöppis!Kerroin omasta tilanteestani "syöpä"-teeman kohdalla vastikään. Oikean rinnan poisto kesällä -02 ja tram-leikkaus
6/05. Lobulaarinen rintasyöpä-diagnoosi. Olen tyytyväinen, kun 5 vuotta tuli täyteen ilman uusimista. Lobulaarinen voi uusia toiseenkin rintaan.
Olen mielestäni henkisesti hyvin selvinnyt tästä sairaudesta ja elän jo täysillä tätä päivää. Kouluttauduin uuteen ammattiin. Sairastumisen myötä tuli kiire toteuttaa haaveeni. Nyt olen tyytyväinen, että rohkenin tehdä uusia asioita elämässäni.
Kontrollit ovat 8 kk välein ja lääkärini halusi jatkaa em. kontrolleja syöpätyyppini vuoksi. Itse olin jo valmistautunut harvempiin kontrolleihin. Hyvä tietysti, että pitävät huolta. Kontrollia edeltävän yön nukun yleensä huonosti eli mielessä alkaa pyöriä ajatus, jos jotain löytyykin. Olen keskustellut useamman kanssasisaren kanssa tilanteesta ja heillä samat kokemukset eli samassa veneessä ollaan. Nykyisin muutoin harvemmin sairaus tulee mieleen.
Uskonpa, että kaikilla syöpään sairastuneilla hiippii pelko kaveriksi kontrollin lähestyessä. Luulenpa, että sama motto pätee niin pelkoon kuin suruunkin. Anna surun tehdä tehtävänsä, mutta älä anna sen jäädä asumaan.
Aurinkoa sinulle ja puhtaita koetuloksia!
- Kontrolli!!!!syöppis
- Re: Kontrolli!!!!kevätmieli
- Re: Kontrolli!!!!iirisrukka
- Re: Kontrolli!!!!Tellervo
- Re: Kontrolli!!!!meikku
- Re: Kontrolli!!!!syöppis
- Re: Kontrolli!!!!syöppis