Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Odottavan aika on pitkä

Hei kaikille!
Minulla on yksi CEF-tiputus takana ja vielä kaksi jäljellä. Sitten alkaa Taxotere kolme kertaa ja vasta sitten leikkaus. Ei millään jaksaisi odottaa niin pitkään.Sitä jo nyt alkaa kuin elätellä toivetta että sairaassa rinnassa olisi tapahtunut jotakin muutosta parempaan jo tässä vaiheessa, tai sitten kauhulla että pahempaan.Kauheasti epäilee ja pelkää ettei tiputuksella ole toivottua vaikutusta.Toisaalta kuitenkin eka tiputus huojensi ja rauhoitti paljon oloa kuten täältä moni minua rohkaisikin.Kuntoni ja vointini on ihan hyvä mutta pelko ja ahdistus on silti läsnä koko ajan ja voin välillä suorastaan pahoin pelkästään siitä.

Täällä jotkut ovat kertoneet lääkärin tutkailleen rinnan vointia jo ekan tipan jälkeen. Mulle ei ole kukaan maininnut lääkärin tapaamisesta mitään tiputusten yhteydessä vaan olen ymmärtänyt että tapaan lääkärin vasta 3 cef:in jälkeen. Epäluulo herää heti kaikesta vähäisestäkin kun mieli muutenkaan ei ole kovin korkealla.Eli siis kuvittelen ettei minua hoideta kaikkien sääntöjen mukaan. Kamalaa epäröintiä mutta en voi ajatuksilleni mitään.Onko muilla koskaan ollut samankaltaisia ajatuksia?
Vianna | 1.8.2013 klo 09:14:07