Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Triplanegatiivinen rintasyöpä..?
Heipä hei triplanegatytöt!Olen itse sairastunut viime keväänä ja kuulun triplanegojen joukkoon. Tautini oli 6 imusolmukkeessa, kasvain 3,2 cm (koko rinnan posito + kainalot tyhjiksi huhtik.-08). hoidot 3 * taxotere ja 3 * cef + sädetys.
1 v kontrolli 29.4.09, lääkärin mielestä kaikki kunnossa, mutta halusin vatsan ultran ja keuhkokuvat ja siellä maksassahan se oli kolmena pesäkkeenä. Tuo ki67 oli minulla 15 %.
Hoidot alkoivat heti, saan taxoteren ja epirubisiinin-yhdistelmää, 1 hoito takana....monia edessä!
Nyt on kaulassa leuan alla suurentunut solmuke ja tosi kipeä. Hampaista ei kuulemma johdu, sanoi hampulekuri tänään, joten lie siis syöpää siellä. Huomenna soitan onkopolille.
Mulla kävi nyt niin huono flaksi, että vaikka gradus 3 olikin, ki67 kuitenkin koht.alhanen eikä her-2 ole, niin silti se muodosti pesäkkeet maksaan 8 kuukaudessa sytojen loputtua. Tai nopeamminkin, jo sädehoitojen lopulla tuli syöpäväsymys takaisin - kai se jo sillon oli siellä.
Mutta ei anneta paskataudin masentaa - otetaan ilolla lääkkeet vastaan joita on tarjolla, ja yritetään saada hyviä vuosia lisää. Kukaan ei tiedä, mitä tulevaisuus tuo (onneksi!), lääketiede kehittyy ja kenties meille triplanegoille tulee vielä se täsmälääkekin, joka pitää taudin piilossa iän kaiken!
Sateiset terkut ja jaksut Porista kaikille rintsareille ja muillekin.
- Re: Triplanegatiivinen rintasyöpä..?ellinoora
- Re: Triplanegatiivinen rintasyöpä..?pikkumyy-41
- Re: Triplanegatiivinen rintasyöpä..?Kisuliini
- Re: Triplanegatiivinen rintasyöpä..?Kisuliini
- Re: Triplanegatiivinen rintasyöpä..?krisem2