Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Ylös ja alas *mur*
On tää kans... eilen ja tänään olen rypenyt kyllä niin aallonpohjilla kuin vaan voi. Suunnilleen valmiina ulkoistamaan itseni johonkin Aku Ankan kuuluisalle Vanuatu-saarelle arkistonhoitajaksi... Nyt illalla sitten yhtäkkinen SIIVOUSVIMMA! Kerta kaikkiaan minä, siivousta lähinnä vihaava eukko, pyyhin pölyjä, hinkkaan WC-pyttyjä. Hienoa tehdä jotain välillä.Tuntuu, että fyysisiä vaivoja pahempaa kuitenkin on, kun on aina ja koko ajan tottunut tekemään paljon, tajuta, että ei helkkari pysty tai lähinnä jaksa; jalat painaa ehkä tonnin ja kädet myös, lepopulssi huitelee sadassa... Ja siitäkös pieni naisen mieli tulee kärttyisäksi. Ja siitähän sitten kärsii kaikki. Ja kun on jo kärttyisä siitäkin, että on väsynyt, niin kaikki sympatiat lapsille ja miehelle!!
Hmm... tää nyt oli vaan tällainen purkaus, mutta mulla on oikeasti paha mieli miehen puolesta, kun olen tällainen. Lohdutin häntä kyllä, että ensi viikolla toivottavasti taas lähempänä omaa itseäni. Mutta että ottaa päähän, että sitä muuttuu tällaiseksi kärttykasaksi!!!
- Ylös ja alas *mur*Katjusmaaret
- Re: Ylös ja alas *mur*Karhutar
- Re: Ylös ja alas *mur*Janna61
- Re: Ylös ja alas *mur*Karhutar
- Re: Ylös ja alas *mur*Katjusmaaret
- Re: Ylös ja alas *mur*Anskuli
- Re: Ylös ja alas *mur*Syysnainen
- Re: Ylös ja alas *mur*Untuvikko