Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Ihania uutisia

Olin tänään kolmatta kertaa taxotere/herceptini hoidossa ja sitä ennen pään TT, vatsan ultra ja keuhkojen röntgen, niin pään pikkuaivojen kasvain oli pienentynyt 3,3 cm:stä 2,0 c:iin, ultra oli puhdas ja keuhkokuvassa ei näkynyt mitään (tietty siinä ei kaikki näy) , olen todella onnellinen.

Sitten saan vielä puolittaa kortisonin käytön, kun nyt menee kuusi, niin jatkossa otan vain kolme tabua per päivä, jospa tuo hirveä nesteen kertyminen hieman helpottaisi.

Eikö kenelläkään todella ole ollut samanlaista hirveää painon nousua kun minulla, en tahdo pystyä portaita nousemaan kun reidet ja vatsa on turvonnut lähes kolmanneksen... ja sukat tekevät renkaat nilkkoihin.

Siihen ei ilmeisesti ole mitään taikakeinoa, olen miettinyt että juonko liian vähän vettä tms.kun kaikki jää kruppihin.
seliisa | 24.10.2007 klo 19:30:28