Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: rintasyövän perinnöllisyys
olen 42v. ja minulta on poistettu toinen rinta 1 1/2vuotta sitten.sain sytot mutta en sädehoitoa koska minulla on keuhkoissa kaksi pientä metaria tai jotain muuta. Ne on pysyneet samanlaisina koko ajan.Suvussa on munasarjasyöpää ja kävinkin testeissä ja tulos oli geenimutaatio BRCA1.Tämän asian vuoksi minulta poistettiin munasarjat kuukausi sitten.Tamofenia syön ja vaihdevuosivaivoja on ollut.Yöhikoilua,limakalvot tosi kuivat,mutta nyt on vähän helpottanut kun sain mielialavaihteluihin cipramil-lääkityksen.Se on ihanasti tasoittanut mielialaa.Tällä hetkellä olen töissä ja yritän elää normaalia elämää.vaikka ajatuksissa asia on koko ajan,lapsia on kolme joten varmaankin kahdella on geenimutaatio,mutta en ajattele asiaa tällä hetkellä. tsemppiä vain kaikille ja kevään odotusta.- Re: rintasyövän perinnöllisyysSyysunelma
- Re: rintasyövän perinnöllisyysSyysunelma
- Re: rintasyövän perinnöllisyysminnuli