Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Arimidexin jälkeen!

Hei Pippo!

Olen syönyt siis 5 v ensin Tamofenia ja kohta 2 v Femaria/Aromasinia.
Olen todellakin helpottunut, että tämä loppuu!
Hikoilu on kylläkin nyt sitten vähentynyt, se oli oikeastaan ihan kamalaa välillä,tosin vain päivisin. Yöunet minulla on muuten sekaisin, olen sairastunut nyt sitten uniapneaan. Huomenna opettelemaan maskin käyttöä sairaalaan. Ennen syöpää söin vain Diurexia, nyt montaakin muuta lääkettä. Painoni on noussut, en ole ollut koskaan mikään keijukainen, mutta toivon myös, että oikeasti lääkityksen loppumiseen liittyisi painon putoaminen, edes hiukan.
Kankeus on tullut tutuksi, mutta olen vielä kuitenkin fillaroinut talvisinkin :). Kävely aiheutta selkäkipuja.

Sitten lääkityksen loputtua vaan käydään mammoissa, joko työterveyshuollon kautta tai muuten.Ilmeisesti sekin, kuinka vanhaksi tehdään joukkomammoja, on kuntakohtaista. Pitää se sielä selvittää. Minä täytän tänä vuonna 57. Aion kyllä viimeisessä kontrollissani syksyllä selvittää miten jatkossa. Pitää vaan pitää se lääkäri aloillaan, että saa kaiken kysyttyä. Tuntuu, että heillä on kontrolleissa aina kiire. Toisin kuin hoitojen aikaan.

Tuli kyllä mieleen sekin ajatus, että nythän ollaan sitten ilman lääkityksen suojaa. Mutta ei sitä kannata surra, pitää vaan tarkkailla itse minkä pystyy. Tosin tulee niitä vääriä hälytyksikin, mutta parempi niin. Onneksi ainakin minun tyten lääkärini laittoi heti magneettikuvaukseen lähetteen, kun polveni turposi ja kipeytyi.
Minullehan oltiin jopa kateellisia, magneettiin ei niin vaan kuulema pääse...

Tsemppiä,
Kukkamaaria
kukkamaaria | 13.2.2011 klo 15:52:19