Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kynnet sytojen aikana

Sytostaattihoitojen aikana minulla ei ollut mitään ongelmia kynsien kanssa, mutta nyt kun hoidoista on mennyt jo kohta kolme kuukautta ne alkavat halkeilla. Ovat todella ohuet. Kalkkia olen syönnyt jo monta kuukautta, juon maitoa ja syön juustoja. Kynsien väri ei ole muuttunut.
Tukka kasvaa hyvää vauhtia, peruukkia pidän edelleen kodin ulkopuolella ja lasten lasten parissa. Olen ajatellut jättää sen kokonaan pois helmikuun lopulla, kun tulemme kotiin Thaimaasta. Se olisi hyvä taitekohta ja siihen mennessä onkin taas tullut yksi senttimetri tukkaa lisää. Laadultaan hiukset ovat huomattavasti pehmoisemmat kuin aikaisemmat ja väriltää melkein mustat, ikään sopii, että harmaata on joukossa mukana. Olen pitänyt aina lyhyitä hiuksia.
Kulmakarvat ovat todella hassun näköiset, olen kuin ilves! Tuossa mutkassa on oikein tiivis kasvusto, kohta on mentävä nypityttämään niitä pois. Näköjään ei ole hyvä, jos ne puuttuvat tai niitä on sitten liikaa.
Kyllä me siskot ollaan läpikäyty aikamoinen tapahtumasarja. Kesästä on vaikea muistaa mitään muuta kuin hoidosta toiseen menoa. Nyt kun kaikki on ohi, alkaa vasta tajuamaan, mitä on tapahtunut. Nyt en olisi vielä valmis menemään töihin, onneksi on tuo jo aiemmin suunniteltu vuorotteluvapaa edessä.
Tapasin pari päivää sitten entisen alaiseni, joka sanoi osuvasti; "Joudut ammentamaan itsestäsi voimaa työyhteisöön. Henkilökunta odottaa sinulta koko ajan lisää ja lisää. Niin kauan kun omat sammiosi ovat tyhjät, et pysty siihen. Tuon prosessin läpikäytyäsi, ne ovat tyhjät!" Näinhän se on. Otetaan aikaa vielä tuohon henkiseen kasvuun ja voimaantumiseen. Minun kohdallani osa-aikaisuus ei onnistu, mutta toivon, että henäkuun alussa sammiot ovat täynnä ja jaksan toimia esimiehenä jälleen. Kohta taas lenkille ja sitten saunomaan. heippa kaikille. Terv. gugi
gugi53 | 23.1.2012 klo 16:37:29