Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Susku hoi!! Kohdunkaulansyöpä!

HOI vaan takaisin sinne misää ootkin ;)
Mulla olo on loistava!! Maanantaina 7.4 soitin leikanneelle lääkärille treelle ja sain aivan UPEAT uutiset!! Rauhaset ja imusolmukkeet puhtaat!!
Heillä oli ollut meating missä pitkään pohtineet sädetystä mutta lopulta tulivat siihen tulokseen että ei ainakaan vielä aloiteta niitä. Mulla oli ristiriitainen asenne kuulemaani, mutta kun sain perusteen että voi aiheuttaa pysyviä suolistovaurioita niin olen samalla kannalla. Nyt odottelen töihin menoa-en vielä tiedä onko liian aikaista mutta kokeilen kuitenkin.. saikku loppuu 22.4 ja eka kontrolli pitäs tulla vaasaan jo kuulemma kk sisällä.. Mieli on positiivinen mutta töihin meno pelottaa- työkaverit ihania mutt palvelualalla pystynkö ottamaan vastaan sen asiakas palautteen mitä meillä päivittäin tulee..pikku asioista valitetaan ja itsellä sellainen fiilis ett eikö täs maailmas tosiaan oo mitään isompaa mietittävää.. Mutt kokeilempa kuitenkin..
Terkuin Susku
Susku69 | 14.4.2008 klo 00:28:03