Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Heippa herriläinen soutuporukka!

Tervehdys Irina ja kaikille "vanhoille" soutukavereille!
Tervehdys myös kaikille uusille, niin valitettavaa kuin se onkin, että aina uusi vene joutuu lastautumaan myrskyävälle matkalle!
Erityisesti surettaa nuoret ja pienten lasten äidit, vaikka ei tätä vanhoillekaan toivoisi. Lähetän teille kaikille voimahalauksia, pahimpanakin hetkenä ajatelkaa, että se ranta tulee, mekin olemme täällä, vaikka monesti myrsky pyyhki yli veneen.

Minä sain viimeisen CEF:n jouluviikolla, pari kuukautta meni ennen kuin olo alkoi olla kohtuullinen. Sitten aloitin sen Tamofenin, jonka 6 päivän kuluttua jouduin lopettamaan sivuoireiden takia. Nyt olen syönyt Arimidexiä vajaan 3 kuukautta ja kärsinyt kovista nivel- ja lihaskivuista. Nyt on puolentoista viikon ajan ollut kovaa päänsärkyä, johon särkylääkkeet ei auta. Kävin tänään polilla ja sovimme kahden viikon lääke tauosta kokeeksi, josko se särky johtuisi Arimideksistä. Myös verenpaine oli kovasti noussut. En tiedä mitä vaihtoehtoja sitten vielä olisi, jos tämäkään ei minulle sovi.

En ole minäkään päässyt sivuista irti, vaan päivittäin käyn lukemassa kuulumisia, erityisesti tänään iloitsin Julian hyvistä uutisista. Siinä herää toivoa toivottomallekin, kaikenlainen hyväkin on siis mahdollista vaikeassakin tilanteessa. Ilon jakaminen on moninkertaisesti mukavaa :)

Irina, olen menossa ensi viikolla kirurgin vastaanotolle rinnankorjaus suunnitteluun. Kovasti se askarruttaa ja totta vieköön ihan pelottaa se tramin iso leikkaus ja ne mahdolliset komplikaatiot - ikäähän kanssa on :) Eikä minulla ole kovin suurta makkaraa vatsalla, luulen, että siitä on vaikea muotoilla c-rintaa. Mutta olen ainakin menossa kuulemaan kirurgin arviota toiveikkaana.

Minulla ei taida ihan 4 senttiä vielä hiukset olla, sinulla on nopeasti kasvanut. Olen kuitenkin ollut ilman peruukkia jo yli kuukauden ja ensi hämmästyksen jälkeen olen saanut vain ylistäviä kehuja, miten hyvältä pääni näyttää (itse en sitä niin havaitse) Jopa niin, että ystäväni oli sitä mieltä, että jatkuvasti pitäisin tällaisen minulle täydellisesti sopivan lyhyen nysän.
No...saapi se nyt vähän kasvaa, niin katson mihin päädyn, mutta helppo tämä tosiaan on verrattuna entisiin pitkiin, paksuihin ja suuritöisiin hiuksiini. Mutta ihan totta...melkein päivittäin vielä tulee peilin edessä ihailtua HIUKSIA päässä :)
Enkä lakkaa ihailemasta pitkiä silmäripsiäni... että turhamaisuus ei ainakaan katoa, ehkä vielä korostuu, kun on valjua, karvatonta päätä katsellut peilistä!

Puutarha on nyt kauneimmillaan, omenapuut ja sireenit kukkivat. On ilo katsella luojan töitä ja iloita keväästä ja kesästä. Toivotan kaikille runsaasti voimia jokaiseen päivään, ajatuksissani kuljen kanssanne kaikkea hyvää toivoen.

Lämmöllä tervehtien
anemone

anemone | 29.5.2007 klo 21:07:59